Sider

fredag 19. juni 2009

Kort - Jeg er heldig som kjenner deg...




8 kommentarer:

  1. WOW her var sååå masse Nyyydelig.Likte såå godt de vintage kortene dine!

    Klem fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så nydelige kort du har her. Regner med brudeparet blir fornøyde med pyramidekortet, det var jo kjempe fint.
    Kjempe fine LOer også.

    Ha en fin sommer.
    mvh
    Else

    SvarSlett
  3. Jeg elsker alle dine vakre vintagekort!!!!!
    -og alle de andre også, men jeg er spesielt svak for vintage =0)
    Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  4. Å så masse flotte kort du lageer, liker veldig godt Vintage -stilen din. God sommer:)

    SvarSlett
  5. så utrolig mye flott du lager!!1 Helt min stil! Flott ispirasjon! Gleder meg til å se hva mer du lager! Ha en fantastisk god sommer!!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg har en ting til deg i bloggen min :-)
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  7. Hei Kristina,
    syns de siste kortene som du har lagt ut i bloggen din er utrolig fine. Flotte farger og fine detaljer.
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    God sommer til deg også.
    Merete:)

    SvarSlett