Sider

søndag 2. mai 2010

Dress jakke med skjorte og vest kort

Her har jeg laget et konfirmasjonskort som skal til nabo gutten,
jeg fant en oppskrift hos Mayas hobbyblogg.
Her ser dere utsiden av kortet.
Jakken holdes sammen av to stk magneter.

Vesten på kortet er laget med mønsterark fra Maja Design

Skjorten på kortet kan legges ned slik at du kan skrive en liten hilsen bak:-)
Jeg har også laget en pengelomme på innsiden, og en tag på motsatt side.

Her ser dere min hjemme-lagde klokke!
Håper dere liker dettte kortet ;-) ble veldig fornøyd selv(om jeg kan si det selv)
Så da gjenstår det bare å se om konfirmanten også liker kortet.



3 kommentarer:

  1. Kjempefin Kristina:) Har vært på Mayas blogg og kikket på den tidligere, men har ikke rukket å lage den ennå. Men den skal prøves:)
    Ha en fin uke:0)
    Klem, Merete.

    SvarSlett
  2. Nyydelig jakkekort!
    Lekkert med Maja-papiret, og klokka var stilig!
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett
  3. Råålekkert guttekort! Det gjør liksom så mye ut av seg:). Full match med mønsterarket på vesten også.
    Flink du er!:)

    (hadde egentlig tenkt meg på treff på torsdag..men visste ikke at det var påmelding først. så det ble jo ikke noe av. Men får ta det igjen:))
    Ha en super mandag.
    Klem,Ellen

    SvarSlett