Sider

lørdag 14. august 2010

Bryllupskort


Atle og Anette gifter seg i morgen (14aug-10) og jeg skal være en av to forlovere :-) gleder meg til (endelig) å få gifta bort venninna mi, så vi andre kan få litt fred. Neida, bare tull. Blir såååå koselig atte

Her har jeg laget et kort for Lotta -hun som er den andre forloveren, mitt kort kan jeg ikke legge ut ennå -er ikke helt ferdig . Men ikke noe stress, har hele natta på meg....(hjelp)

Kortet her er laget i full fart nå i kveld. Har t.o.m levert det, her går det unna Gunnar. Ønsker dere alle en stålende lørdag, skal ta en skål for dere alle i morgen jeg :-) Klem

3 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert og ett kort som garantert vil falle i smak hos brudeparet.

    Riktig god helg.
    Klemz Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Et nydelelig og romantisk bryllupskort!
    Mye fin pynt i kjærlighetens tegn dette:-)
    Lykke til med ditt eget kort også og ønsker dere en strålende bryllups feiring.
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Kjempefint Kristina:0)
    Klem, Merete

    SvarSlett