Sider

fredag 14. januar 2011

Staffeli kort







Her har jeg laget et staffeli kort til min venninne Monica som har bursag i dag. HURRA!
Men som dere sikkert ser er hun ikke i form, så kortet ble lagd med tanke på bursdagen, og også som en oppmuntring i en tung hverdag :-)
Mønster arkene er fra Maja Design -Mine venner serien, jeg har brukt endel rub-ons fra Melissa Frances, ellers er det pyntet med et vakkert bilde som jeg har funnet på nettet!.
Ønsker alle en riktig god og kreativ helg!



2 kommentarer:

  1. Nyyydelig staffeli-kort!!! Lekre farger, pynt og layout!! Et flott bursdagskort og helt sikkert en oppmuntring til din venninne.
    God helg!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så nyyydelig vintagekort i flotte vakre farger og pynt.Det bildet var da knakene Artig,hehehe..så skjønn som helt sikkert din veninne kommer til å falle pladask for.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett