Sider

onsdag 19. oktober 2011

Kort -My man

I går prøvde jeg på å lage et mannekort, er ikke så ofte jeg lager kort til menn -men noen blir det jo :-) Hadde et bilde liggende på data`n her hjemme som passet til det humøret jeg var i :-)))

Har en mann som trener som bare det for tiden....lurer på om det er dette han ser i speilet etter en time på spinning sykkel. (haha)

Mønterarkene som er brukt kommer fra Maja Design ,og humor stempelet er fra Kreativ Hobby  - det syntes jeg passet helt perfekt til dette bildet.
Ha en fin dag alle sammen.
Klem

2 kommentarer:

  1. Å, så herlig kort!! Dette motivet var bare perfekt til en mann sammen med tekst stempelet:-)

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så fint kort med herlig bilde,hehe..Har samme selv men har ikke somlet meg i å lage noe med det!Dette kortet kommer nok til å få latteren til å trille,hehehe.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett