Sider

lørdag 31. august 2013

LO -1.Klasse Bilde


Mitt nevø Oliver står til konfirmasjon her i Larvik våren -14. 

Alle mine tantebarn og egne barn(selvfølgelig) har fått eller skal få et album på konfirmasjons dagen sin av oss. Det er vår gave samt noen penger og en liten hilsen til våre "barn" :-) Det er om livet deres fra fødsel til konfirmasjon. De forventer at jeg skal stille opp å lage til dem, så har "litt" å finne på frem til våren... Men det er moro da. 
Nå er jo ungene på facebook, så bilder er lett å "låne".

Dette bilde fikk jeg da Oliver begynte i 1.klasse. Har spart på det i alle år. Men nå kom det til sin rett -og skal rett inn i albumet sammen med de andre LO sidene :-)
Har ennå en lang vei å gå før alle sidene er ferdige, men koser meg !

Mønsterark : Terresa Collins -Far Away

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar